söndag, februari 11, 2007

Solen skiner och jag är glad. Sonen är också glad. Sonen äter chokladbilar och dricker poweraid till frukost då här han glad.

Ska snart till far och hjälpa lite hemma hos honom. Dammsuga, fixa e-posten som krånglar, handla. Det har blivit ett moment till i livet. Helt ok. Hoppas inte far känner sig allt för ensam. Tror liten syster och jag får göra upp ett middagschema. Två ggr i veckan här och två ggr i veckan hos liten syster. Det blir nog bra.

Efter det titta på när liten syster dominerar i inomhusfotbollen. Liten syster spelar korpen mix. Där räknas målen dubbelt när det görs av en tjej. Men inte när liten syster gör mål. Fatta hur bra hon är! Jag är inte ens i närheten. Men jag utgör en bra hejarklack!

Det blir en bra dag. Med kanske biff rydberg till middag. Det blir en bra dag. Hoppas du inte fryser liten mor.

3 kommentarer:

Jill Wegerup sa...

Låter som en fin söndag. Hoppas Rydberg blev god.

Anonym sa...

Det blev en bra söndag! Med god mat

Anonym sa...

Å jag kan inte logga in å kommentera.