torsdag, februari 22, 2007

Jag är god

Jag har en supernajs ring på mitt ringfinger.

Fantomenringen - det goda märket. Den ska jag ha på jobbet i morgon för då kommer revisorshelvetet. Då lär det inte bli några problem - jag har ju fantomens goda märke.

Kanske skulle jag ta dödskallemärket och helt enkelt ge henne en käftsmäll direkt när hon kliver in genom dörren. Nä, ingen bra idé tror jag. Jag kör snälla linjen med goda märket. Jag är ju en god kvinna.., oftast i alla fall, eller i alla fall ibland eller typ nån gång då och då.

2 kommentarer:

Sabina sa...

Smart drag där med fantomenring å grejer, men jag hade nog gått på den hårda linjen alltså med en gång, helt klart, tror jag, kanske, nej jag hade nog gjort som du iaf....

Hur som helst då, lyckatill med revisorhelvetet!!

Maja sa...

Ja visst är man lite mesig. Revisorshelvetet bestämde sig för att komma på sportlovet istället. Inte bra.
Jag skulle behövt dödskalleringen