söndag, februari 25, 2007

Galendans

Okej det blev en galenkväll. Började med fantastisk mat hos Spisa hos Helena. Löjrom till förrätt och sedan oxfilé. Gott vin.

Innan vi ska gå vidare sitter Lotta och berättar om när det började brinna i hennes hår och samtidigt ser vi hur det kommer lågor ur superduperbästisens hår. Lotta gör ett tarzansprång och slår till superduperbästisen i bakhuvudet. Då slutade det brinna. Men bränt hår luktar och det luktade i hela restaurangen. Servisen var glada när vi 13 kvinnor gick vidare. Superduperbästisen var lite fluffig i håret under kvällen.

Vi fortsatte till Golden Hits där vi faktiskt knökade oss förbi kön. Sen startade galendansen - blev ju inte sämre av att Tobias från Lets Dance gav sig in i leken med Liten syster (i 20 sekunder). Kul. Han har grym mage.

Sen flödade champagnen - bartendern frågade superduperbäsisen vad hon firade?
- Livet! Jag firar livet!

I like superduperbästisen och det gör alla män på GH också!

Efter måstekorven - åkte vi hem. Och idag har jag varit tyst och stilla. Och nästan lovat mig själv att aldrig dricka mer. Kanske bara champagne.

Och imorgon säger vi adjö till liten mor. (Hon galendansade nog med oss igår!)

2 kommentarer:

Sabina sa...

Låter ju som en riktig toppen kväll, GH är eller åtminstone när jag har varit där toppen.

Hahahahaahaha, bakis aaa.

Maja sa...

Vi har alltid lika roligt där. Pratade precis med superduperbästisen och det är inte katastrofhål i hennes frisyr.
Nästa gång tror jag det blir karaokebaren.