måndag, februari 19, 2007

Snart så

Kvinnan före mig i bankomatkön hade feta problem. Hon knappade och knappade och det kom inga pengar. Hon säger till sin väninna
- Ja, då är det ju fel kod i alla fall. Måste kontakta banken.
De pinnar iväg.

När det sedan är min tur sprutar det sedlar ur bankomaten. Inte mina utan kvinnans!
Efter mycket skrikande, hela kön skrek efter kvinnan, kom hon tillbaka och fick sin bunt sedlar.
Visst är jag ärlig och jag vet att det funkar så -
What goes around comes around. Så nu går jag bara och väntar på min miljon. Häpp!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kanske du skall gå och köpa dig en lott, någon kanske vill prisa din ärlighet:)

Prova, vem vet om några veckor kanske du sitter i Tv 4 soffan:)

Sabina

Anonym sa...

Så blir det nog. Å då kommer jag inte vara glad om jag får 50 000:- Nä mycket ska det vara

Anonym sa...

HAhaha eller hur, mycket ska det vara:)

Sabina