söndag, februari 18, 2007

Nightgibbning

Kommer upp till resterna av sonens "night´gibbning". Flera skärmar, hörlurar, gammal läsk och chips, mp3;erna framme. Tror dom höll på till 5-tiden. Sitta brevid varandra och spela wow....
Glad att det inte är ölburkar och lustgastuber. Känns skönt att ha sonen hemma. Jag tycker om sonen nu. Sonen är trevlig igen. Tror att sonens hormoner tagit lite semester, så att jag ska kunna återhämta mig. Kanske kommer de tillbaka när man minst anar det som en djävla käftsmäll. Eller inte.

Jag var hemsk mot liten mor när jag var 15 år. Stackars liten mor.

3 kommentarer:

Sabina sa...

Jasså är det så det kommer att bli med tonårskillar hemma????

Då är det kanske som man säger småbarn småbekymmer, stora barn storabekymmer??

Anonym sa...

Han är så go nästan jämt - men ibland brinner det!
Lite så är det - små barn, små bekymmer och så vidare. Samtidigt är det mycket lättare med större barn. Mer egen tid är i alla fall för mig guld!

Sabina sa...

Åh det är just vad jag skulle behöva NU!!

Egen tid.