torsdag, mars 26, 2009

Nu börjar det.

Helt plötsligt är alla djävlar i min närhet så himla vältränade. Vi pratar VÄLtränade. Jag är inte vältränad. Kul har jag haft med en massa alkohol, mat och nattsudd. Det ger ingen vältränad kropp. Så igår mina vänner..small det.

Jag gick på SATS och körde corepass för att sen springa en halvtimme på löpbandet. Lyckades även med konsttycket att få köpa väskan som man får när man typ tränat två ggr i veckan i tre månader. Den köpte jag! Så nu lurar jag alla som ser mig på stan. Känns fint, känns nästan som jag tränat två ggr i veckan i tre månader.

Men nu djävlar börjar jag. Sommar 2010 ska jag möta hård som granit. Jag har redan blivit hård i mitt sätt att förhålla mig till somliga. Nu ska kroppen liksom följa med.

Note to me: sommaren 2009, din idiot. Inte fan behöver du över ett år att komma iform. Sommaren 2009 alltså ska du vara hård som granit med kanske lite magrutor. Så sluta äta dumlekolorna som du ska ha i montern nu!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Så du försakar det gulliga lilla gymet nedanför backen? :) jag har släpat dit hela familjen.
Och mej själv. Styrka och core boxning och spinning och fan och hans moster.
Inte ens träningsvärk får jag.
Mne så börjar jag jobba, mocka lite bajs och rida några hästar och SNÄLLA NÅN jag kommer knappt ur sängen och kan inte sitta på en stol...
Gym är överskattat ;)

Maja sa...

Vilket lilla gym är det... Jag går ju till Sickla fram och tillbaka. Kanske ska byta.

Sabina sa...

Coolt att du lyckades köpa väskan, tror du att du kan lura till dig en till, det skulle kännas så himla bra att gå å flascha med en sats väska=) Har inte tränat på säkert 3 år=) Hehehehe.

Maja sa...

Visst var det en himla bra genväg. Liksom köpa sig träning. Jag hör av mig om jag lyckas, Sabina! :)

Raggoparden sa...

Nere bakom Saltsjöbanans station Danvikstull, nu står det still, heter BC-hälsocenter?
Vi fick familjerabatt, 1200 i månaden för sex personer! Så ibland invaderar vi :)

Maja sa...

Det är ju precis nära mig..måste kolla in det. SATS är ju en bit att gå till.