fredag, mars 20, 2009

Fredagsfeber

Fredagkväll i sängen. Feber och ramlösa. Det märkliga är att det känns helt ok. Undrar varför jag tycker det. Kanske för att förra helgen bestod av galenparty i fyra dgr. Det känns hur som helst ok. Imorgon ska jag gå med maken på Lundell. Bara feberhelvetet lämnar kroppen. Och ingen whisky har jag heller...

Sen mina vänner måste ni läsa om fantastisk kärlek. Läs och njut. http://handsomeranger.blogspot.com/

Så mina vänner. Så ska det vara. Så var det när jag träffade min man för en himla massa år sen.

Kanske inte lika porrigt...men vafan det var 26 år sen...

2 kommentarer:

Sabina sa...

Ååå vet hur det känna M, feberhelvete å snorhelvetet, det är där vi är...SUCKA!
Krya på dig och hoppas du blir bättre till kvällen.

Maja sa...

Ska kolla medicinskåpet och proppa i mig allt som finns...klart inte febern gett sig av. Lundell ska det bli ändå!
Krya på dig! kram