torsdag, mars 26, 2009

Egoboost

Styrelsen reserverar sig mot förslaget och föreslår istället Maja som ny generalsekreterare!

Där och då, stannade allt. Idag på eftermiddagen sa ordförande att hon tänkte driva saken in i kaklet om det så behövdes.

- Jag har hela styrelsen bakom mig. Vi vill ha dig!

Mina vänner, en sån himla egoboost för mig. Ikväll är jag varm i magen och firar med ett glas vin i min ensamhet. Tända ljus och barnen har inte kommit hem än. Jag klappar mig själv på axeln och försöker övertyga mig själv om hur djävla förträfflig jag är. Går sådär.

5 kommentarer:

Sabina sa...

Men så kul, grattis Maja=) Klappar dig på axeln å säger faaan va du e bra bruden=)

Maja sa...

Tack. Verkligen jättetack!

Anonym sa...

Du behöver inte övertyga dig själv utan du är förträfflig.. inse det och ta emot det du är värd..

Fresia sa...

Grattis, jättetrevligt. Bara att njuta.
Och du, man behöver verkligen lite egoboost ibland va?!

Maja sa...

Jag har fått stöd från så många håll och så många gratulationer så jag är mållös. Och stolt och lycklig.