torsdag, mars 05, 2009

Insomnia...

Somnar vid elvasnåret nöjd och glad. Vaknar och inser att klockan är halvtre...tre och en halvtimme innan jag ska gå upp och jag hatar det. Nu är klockan halvfem, en och en halvtimme innan jag ska gå upp. Två timmar av kvalitetsTV har förlöpt. Jag gäspar, men somna, nej. Ikväll ska vi hem till kollegan, till hennes nya etta på söder och jag vet redan nu att jag kommer sitta som ett bombat djävla skithus och bara önska att jag fick sova.

VAD ÄR GREJEN MED ATT SOVA...sov för i helvete. Jag tror att John Blund för något djävla gerillakrig med mig för att bevisa något. Vad vet jag inte. Jag vet verkligen inte vad jag har gjort honom eller någon annan för att förtjäna det här.

3 kommentarer:

Sabina sa...

Men va faaaan var det för fel på den här natten, jag var oxå vaken.Sucka, kan det ha varit fullmåne, har hört att vissa får problem att sova då..
Inatt bara måste jag sova, jag håller nämlinge på att go nuts...

Fresia sa...

Åh vad jag känner igen mig. Har kanonsvårt att somna ibland samt vaknar flera ggr på natten.
Har en ganska "crazy" teori om det som jag ska ta ngn gång på min blogg.
(Mindre crazy teorier är att man är stressad, nedstämd, orolig etc. ) Jobbigt är det iaf... *tycker synd om dig*

Maja sa...

Just hemkommen från kollegan. Vin och ost och jag somnade inte i soffan hos kollegan..bara det. Nu, just nu, hoppas jag John Blund är lite mer sams med mig.
Så Fresia och Sabina, jag önskar er en riktigt god natt!