måndag, mars 02, 2009

Lite komplicerat

Och så får jobbarkompisen ett sms:

"Hejsan, Jag har haft en kontakt med dig som jag inte borde haft. Jag var på nätet och sökte av nyfikenhet och den kontakt jag haft med dig där som ledde till sms-kontakt är fel. Jag har själv agerat fel som besvarat. Föreslår att vi inte kontaktar varandra mer. Tack"

En halvtimme senare ringer han..
"Du fattar va.. Hon har rotat i min telefon, jag var tvungen. Jag är så himla trött på henne." Han har dessutom suttit hos polisen i 72 timmar efter att ha daskat till frugan.... Å det känns som kollegan börjar vackla.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Låter inte helt friskt.. Måste finnas ngn vettigare man att umgås med..

Maja sa...

Precis så är det. Förälskelsen är dock blind.

Anonym sa...

Ja det kan jag hålla med om.. Man kan ju undra nu hur man över huvudtaget kunde varit intresserad av vissa killar som man haft ihop det med under åren..

TrickyTricky sa...

Ja förälskelsen är helt dj-a tvärblind, ask me säger jag bara.

Maja sa...

Ja, Tricky, tvärblind var ordet.