onsdag, januari 28, 2009

Går sådär bra.

Fick sms från partypingelvännen.
Partypingelvännnen: Fan gick till jobbet med en brun och en svart stövel. Upptäckte det när jag åt lunch på Berns. Fan modeveckan å allt.
Jag: Gick till jobbet utan att skölja ur balsamet. Gick till jobbet med stringen åt fel håll..
Partypingelvännen: Å Gabbi gick till jobbet med bara ett öga målat. Vi förtjänar varandra. Ses på Gondolen.

När jag tänker efter var det Partypingelvännen som en gång för tjugo år sedan drog på sig jeansen från dagen före med nylonstrumpbyxorna kvar i... och fastnade med dom i rulltrappan på NK och gick typ två meter innan hon ramlade för att strumpbyxorna satt fast. Måste messa henne och påminna.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Herregud är ni verkligen sådana? Tack för morgonens hjärtligaste garv! Hoppas ni får trevligt på Gondolen.

Maja sa...

Ja, vi är såna. Jag tror många är såna men få väljer att dela med sig av det. Vi får garanterat roligt på Gondolen. :)

Anonym sa...

TACK för dagens bästa asgarv här..är det möjligt att det hänt detta??!! tack för en roande och underhållande bloggsida..kommer garanterat tebaka :-)

Anonym sa...

hej..igen..i lördags skänkte du mig ännu mer skratt när jag åkte rulltrappa och mitt i rulltrappan kom att tänka på din väninna...igen!! Började skratta så tårarna rann..för mitt sällskap blev det däremot en fruktnasvärd upplevelse. dom trodde nog jag förlorat förståndet när jag försökte berätta historien mellan tårar o skratt. TACK igen!!!