fredag, september 14, 2007

Varför gör jag så.....

Uppstartmöte inför vår stora dag 2008. Våra future medarrangörer från det stora förlaget hade haft stoooor fest igår och var trötta. Det tuggades tuggummi och dracks vatten i stora lass. Sinsemellen började de kommentera affärsutvecklarens frisyr.. Då säger han
- Då skulle ni se..

Det är då jag bara öppnar käften och släpper ut det. (Jag känner inte den här människan). Jag säger....

- henne jag spenderade natten med. Hennes hår stod verkligen åt alla håll....

Det blev tyst en stund, en lång stund. Sen tog vi kaffe...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt..välkommen in i familjen Glappkäft!
-liten sys-

TrickyTricky sa...

hahahah...underbart, tror vi spelar lite i samma liga.

Anonym sa...

Mouhahahaahahhahaha..

Du är så j..a rolig=) Tror jag döööör av skratt.

Sabina

Maja sa...

Och idag fortsatte jag med att säga till högsta chefen

- Ge mig allt!!
Han log då mot mig och sa
- Yes baby!

Inte riktigt det jag menade.