onsdag, september 19, 2007

Terapueten

Hos terapueten idag.

Terapueten: Ja, men det här fungerar. Det här förstår jag.
Jag tänker. Är det inte jag som ska förstå. Whos paying who? Känns inte rätt att betala henne 700 spänn i timmen för att HON ska förstå.

Förra gången sa jag.
-Ja, ja det är inte det här vi ska prata om. Det är bara en bisats.
-Nej, nej. Jättebra säger terapeuten jag lär mig massor av det här..

Allvarligt. Är hon inte färdigutbildad? Återigen, jag har ingen lust att betala henne 700 spänn i timmen för att hon ska lära sig.

Så vem ska jag fråga, och vem har alla svaren?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Okej jag förstår oxå..men kan det inte vara så att hon menar att hon förstår DEJ och hur du tänker? Och att hon har lärt sig något om DEJ??
Eller är jag helt ute å cyklar?
liten syster

Maja sa...

Liten Syster du är aldrig ute och cyklar. Det vet du!
/M

Sabina sa...

JAg säger byt, byt å byt, det är du som ska förstå inte hon å andra sidan så kanske liten syster har lite rätt i det hon säger....

Maja sa...

Jag går nog på din linje där Sabina.

Tack
Maja