onsdag, september 19, 2007

Älska med Uggla

Magnus Uggla 28 november. Jag är lycklig. Biljettförsäljaren säger
- Jag har inga platser ihop.
- Nehej
- Eller vänta 4 ihop med skymd sikt. Du kan inte sitta bekvämt och se bra utan du måste typ luta dig fram.
- Så efter ett glas vin eller två är det ok, eller hur?
- Jupp, jupp säger hon.

Perfekt. Några glas vin och jag ska nästan älska med Uggla. I like....
Första skivan jag köpte var Bobo Viking efter det är Uggla en familjemedlem. En kär sådan.

2 kommentarer:

Sabina sa...

Återigen........

*Asg*

Du är för rolig. Tur jag har dig här på bloggen för jag är så deppig hela tiden för en det ena än det andra så tittar jag in här å wips så får jag skatta lite..

Tack Maja.

Maja sa...

Vad skitaglad jag blir över att jag faktiskt kan sprida lite glädje.

Kram på dig!