söndag, september 23, 2007

Lurad

Igår var det Ladies night.

Å ja, vi samlar ihop alla djävla kvinnor i globen. Lite champagne och skaldjursplatå. Unga manliga servitörer som gnider sig lite mot dessa svultna kvinnor. Då blir nog kvinnorna nöjda. Sen kör vi en "roliga timmen" show - mer kräver de inte. Dom är så djävla glada bara att få komma ut lite. Ja, så gör vi. Skitbra.

Jag satt bara hela tiden och kände mig dum. Hur fan kunde jag gått på det här.

SDB och jag var tvungna att lämna spektaklet mitt i för att dricka champagne på annat ställe. Då blev det betydligt bättre.

2 kommentarer:

TrickyTricky sa...

Nej jag har inte heller förstått poängen med "ladies night". Seriöst, den som kom på idéen måste ju vara en svartsjuk äkta man som kom på det perfekta sättet för kvinnor att få komma ut och roa sig på ett helt ofarligt sätt, dvs inte en karl i sikte förutom personalen. Gud så trist !

Maja sa...

Ja verkligen urtrist. Vi fic dock betydligt trevligare när vi väl lämnat tillställningen!