onsdag, september 26, 2007

Magica de häx...

Idag struntade jag i att gå till jobbet. Jag verkligen struntade i det. Har aldrig hänt förut. Jobbat sen jag var 16 år, men idag kände jag enough! Var dock tvungen att fly fältet då Jorek, my man, skulle gå över huset med dammvippa och andra attiraljer. Jag stegade helt enkelt till gymet kl. 8 på morgonen och körde ett intensivpass.
Efter det åkte jag till stan och terapeuten, kändes vuxet. Vi hade en god 45 minuters chatt och 700 kr senare.... Måste nog avsluta det här känner jag.

Efter "terapeutsejouren" åt jag lunch med älskade maken på Östermalmshallen, riktigt trevligt. Mätt och belåten körde jag en dropin hos den fina hårsalongen på Östermalm och ja, de fick ordning på mitt "gröna" hår. Nu ser jag ut som Magica De Häx. Maken har inte sett mig än men jag vet att han kommer att säga

- Men, blev du Maciga de Häx?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra bestlut att inte gå till jobbet! det är du värd! men blev håret inte bra?? Vi har haft hårfärning med Emmas hår.. det blev en katastrof så vi fick springa till affären igen :P men sen blev det bra!
Älskar och saknar dig!

Maja sa...

Stackar Emma. Hennes hår kommer ramla av snart om ni fortsätter...
Mitt är bra lite svart bara! Dock utan gröna inslag vilket ju är bra.
Ringer dig ikväll. Fick SMSet så sent.
Kram, älskar och saknar dig.