lördag, september 08, 2007

Irrosar

Jag har en del hang-ups, saker jag irriterar mig på. Jag har tänkt att när jag blir intervjuad av någon tidning ska jag delge min omgivning detta. Nu har jag insett att chansen att jag får ett mittuppslag i t ex DN inte är direkt överhängande. Min enda mediakontakt skedde när jag var med i tv-programmet "Hur tänker barn" eller vad det nu hette. (Som vi dessutom förlorade mot Ravellibröderna, men det är en annan historia. Jag hävdar bestämt att de fick otillåten hjälp av domaren). Då fick jag naturligtvis inte möjlighet att delge mina irrosar till tittarna.

Så här kommer dom, listade och klara.

Det här irriterar mig!

  • Tidningar där häftningen inte finns eller fyller den funktion de ska göra
  • När man inte får in radiokanalerna ordentligt
  • Personer som smaskar när de äter
  • Personer som taktfast "sparkar" på ens stol vid ex. möten eller konferenser. Varför gör man så?
  • Personer som står väldigt nära när de pratar och inte respekterar "frizonen".
  • Personer som talar för högt.
  • BHar där bygeln petar in som en djävla machete
  • Olika ljudlägen mellan TVkanalerna
  • Ja som ni märker har jag har inte så stora problem i livet.

    Inga kommentarer: