torsdag, september 20, 2007

Jag får för mig saker...

Som att dom ollar min mat på restaurangen på Scheelegatan. Jag har slutat handla där för jag tycker att personalen (läs killarna i köket) ler så förbannat. Jag har alltså dragit slutsatsen (ha ha) att de ollar min mat. Inte fräscht, no more shopping there.

Som att en av massörerna på jobbet inte bara masserar min rygg utan även kör en liten minimassage på sig själv i fickan, samtidigt. Jag menar alla massörer jag varit hos använder två händer på min rygg. Inte denna, han använder bara ena handen på min rygg. Så vad gör han då med den andra, jo just, en egen homemaid massage in his own pocket. Inte fräscht, no more massaging there.

Jag förstår om ni tycker att det är märkligt. Det tycker ju jag med!

2 kommentarer:

Sabina sa...

Det är ju jätte märkligt, fy om dom ollat din mat, stäm dom vettja.

Och om snuskmassagegubben massagerar sig själv, blä, stäm honom oxå för sexuellatrakaserier...

Jobbig sits du har hamnat i, du måste helt enkelt vara för snygg, alla vill ha din uppmärksamhet=)

Trevlig helg på dig Maja, kraaam//S

Maja sa...

I wish!!!!
Trevlig helg
Maja