tisdag, december 16, 2008

Tio små .....

Okej, ni som läst känner till bokklubben där vi bl.a diskuterat blekta sjärthål. Nu var det bestämt att den skulle vara hemma hos mig på torsdag. Åtta vindrickande, bokläsande kvinnor skulle träffas och diskutera boken "11 minuter" (för er som inte läst den..mycket ligga där! ) Vi skulle träffas och pissa lite på julen tillsammans! Alla tyckte det var en skitbra idé i början på november.

Yada, yada, yada. Två... vi skulle bli två! Så mycket för att pissa på julen. Så inställt blir det. Så jag får pissa lite på julen själv på torsdag. Kanske baka lite pepparkakor...!?

6 kommentarer:

Mr C sa...

Men hallå...bestämma träff med vuxna människor bara sekunder inna julen drar igång. Det går inte, kvittar hur liggasnacksi
ugna de är.

Maja sa...

Det är klart det går! (Eller det gick ju inte så bra...)

TrickyTricky sa...

Jag hade ju inte bangat...men så gör jag ju allt för att slippa julen också.
Ångesten växer nu.
Och dejten kommer om fem minuter...

Maja sa...

Åhh Tricky, Have fun! Det var ju dig jag skulle bjudit hem till mig för att pissa på julen. Korkad jag är ibland!!
Tråkigt att det inte blir Thåström för mig, jag får hoppas på Thåström-covers på Afterskin. :)

Anonym sa...

Meeeen..känner mej extremt tappwer som skall moona på fredag :)

Maja sa...

Ja Raggopaarden! Det ska du göra. Du är lite hjälte i mina ögon.