söndag, december 21, 2008

Julhysterin...del 2

Tog en sväng på MediaMarkt. Butikschefen bjöd liksom upp till dans. Förstod att det inte var just mig han ville ha, mera mina 15.000:- som spenderades på ca 15 minuter. Men wtf sjunde januari kommer det en man (förmodar jag) och installerar min nya tvättmaskin och tumlare. Det är fan vuxenpoäng så det heter duga! (Jag fick inte bara tvätt och tork för dom pengarna, några feta julklappar till barnen som inte skulle ha några blev det också. Ja vad ska man göra, man får helt enkelt köpa sig kärlek, går bra det med. )

Så vad göra nu då på söndagkvällen? Jo dricka sig igenom glögg 03, 04, 05 ,06, 07.
08:an är slut har en vänlig själ meddelat mig. Jag får nöja mej med de fem tidigare årgångarna. Funkar finfint.

2 kommentarer:

Mr C sa...

Vissa samlar på frimärken.

Får man en recension sen?

Sabina sa...

Då är du ju chansen att bli lite dragen då=)

15 000 stålars, DET är mycket stålars det.

Hoppas barnen har varit dom snällaste då så att dom verkligen förtjänar fetingklappar=)

Ha det bra StorMaja.

Kramkram