tisdag, december 02, 2008

Får se

Uppe sen fyra och dag ska jag köra hela ekonomin okt och nov. Fixa till hemsidan. Meddela våra kandidater att de faktiskt har chans att få en kanonutmärkelse. Arra inför ett möte med 60 deltagare. Ta fram logga inför 15-årsfirande. Börja arra hela 15-årsfirandet typ bal. Hitta ett barn som i tre minuter ska tala inför 700 personer och förmedla hur hon/han ser på hållbar utveckling. Hitta forskare med superduperforskarresultat. Ringa Göran Persson och se om han har lust att hålla föredrag. Fixa naglarna. Baka lussebullar.

Eller kanske bara krypa ner i sängen igen och skita i allt. Får se.

6 kommentarer:

Sabina sa...

Hm med ett sådant schema så skulle jag lägga mig ner å somna om=)

Men det är ju jag!!

Maja sa...

Till jobbet.. blev det! :)

Sabina sa...

Duktig tjej=)

Anonym sa...

Låter skitkul! Man kanske skulla skaffa sej ett riktigt jobb?

Maja sa...

Just nu känns det som du kan få mitt... :)

Anonym sa...

Vi kanske kan dela? Men ,då måste man dela lönen också va?