tisdag, december 09, 2008

Högsta chefen från gbg och jag är kompisar på FB

Jag är ensam i hissen och på våning nio kliver högsta chefen från Gbg in i hissen. Å jag börjar rodna. Jag är fyrtiofem år och rodnar. Högsta chefen och jag är vänner på Facebook...(ja jag tyckte det var en skitbra idé efter ettt glas vin för ett år sen). Och så har jag lyckats skicka kram till honom och sen för att vara på den säkra sidan skickade jag en snöboll igår... Alltså det här är nån d-a gruppgrej jag lyckas med. Jag skickar till alla..när jag ska svara den som skickat till mig. Han tror ju att jag skickar bara till honom.

För några månader sedan skrev han... vi kanske ska prata lite med varandra nästa gång vi ses... Eller hur!!! Idag i hissen frågar han: Trivs du i vårt nya kontorshus? och jag börjar typ svamla om att jag precis flyttat till Danvikstull och det är långt och åka och yada yada yada... Och vill bara skjuta mig själv just där och då. Fan jag trodde man blev klok ju äldre man blev. Varför blir jag som fjorton då?

13 kommentarer:

Tillsammans-bloggen sa...

Tack för skrattet! :)

Mr C sa...

Så bossen tror att du limmar på honom? Haha. Eller det kanske du gör? Fyllelimmar som alla vi andra?

Maja sa...

Ingen limning från min sida, men chefen verkar inte riktigt vara inne på samma linje.

Mr C sa...

Om någon har fått för sig att man limmar så är det svårt att ta sig ur den limbon.

Mr C sa...

Förresten, är Malin din syrra?

Anonym sa...

Hehe..Om han limmar och du ville kliva ur klistret, hur skulle du svarat då? Ngt istappsaktigt som "jo, bra,punkt"?

Maja sa...

Mr C: Ja Malin är min syster - men inte porrfilmsregissören Malin. En annan Malin är min syster. :)

Raggoparden: Ja något i den stilen. Allt är ju fan bättre än att rodna och svamla. hmmm

Mr C sa...

Jag vet vilken Malin som din syster.
Är du säker på att hon inte gör p-rullar?

Mr C sa...

Nej, jag ska inte blanda in din syster i detta skumraskspel. Hälsa din syster, hon är snygg.

Mr C sa...

Och trevlig.

Maja sa...

Ok, jag hälsar henne från Mr C. Då vet hon nog precis.

Mr C sa...

Ja. Om hon är osäker så säg att det är den där killen...blond, medellängd, jeans.

Jag har faktiskt träffat henne, som hastigas några ggr. Nyktra var vi också.

Maja sa...

Blond, medellängd, jeans. Det är ju klockrent, hon kommer veta precis.