torsdag, december 11, 2008

Man blir nästan kär...

När jag förra veckan fick ny kyl hade han (snickaren) plockat ur all min mat ur den gamla och plockat in den i den nya kylen jättefint! Sådär ordningsamt som jag aldrig haft det. Så det liksom bara stod en ny kyl i mitt kök och allt fungera.

Nu har han installerat en ny varmluftsugn (jag hörde när han beställde den - ni måste skynda er på -hon ska göra julskinka vet ni...) innan dess hade han frågat om jag önskade varmluftsugn eller inte.

Nu när jag kommer hem från jobbet har han installerat ugnen och på diskbänken ligger instruktionsboken uppslagen på rätt sida, så att jag ska kunna bränna av ugnen utan problem.

Man kan fan bli kär för mindre.

12 kommentarer:

Mr C sa...

Äh. Om julskinkan hade varit klar, då hade jag blivit kär.

Anonym sa...

Ahh..och han hade säkert arbetarjobbargubbebyxor på sej också! Säg till nästa gång du har sönder nåt..nej förresten, jag klarar mej ju . ;)

Tillsammans-bloggen sa...

Jag blir kär bara jag hör ordet Snickare..

TrickyTricky sa...

Jag blir också kär i händiga män, senast var det ju min "Martinträdgård".
Vi kvinnor är så enkla, tänk om männen bara visste...*L*

Maja sa...

Mr C: Tog precis ut en kanonlasagne..och har en till i ugnen.

Raggoparden: Just det, du klarar dej ju!!

Fröken Framtid: Sonen utbildar sig till snickare... lite ung kanske. ha ha. För dig alltså, märkte att det blev incestvarning här. Hmmm

Maja sa...

Tricky: Händiga män och bra pappor! Mycket mer behövs inte.
Vi är enkla - varför är det så himla krångligt då???

Mr C sa...

Man kan väl vara händig på många andra sätt. Höhö.

Maja sa...

Yes Mr C.. det kan man! Typ fingerfärdig eller?!

Mr C sa...

Fingerfärdig kan det vara. Eller kanske bara färdig? Eller nej, kanske inte det sista där nej.

Maja sa...

Nej det blev nog lite fel...

Mr C sa...

Lite fel? Ja...väldigt "lite" fel blev det ju...
Kön försvann snabbt du...

Maja sa...

Ja.. jag ser inte en käft nu! Hmmm