fredag, december 12, 2008

Kul eller iallafall intressant

Köper 20 röda tulpaner till en kvinna jag inte känner...
Ikväll ska jag på julmiddag. Enbart kvinnor. Blivit inbjuden till ett "event" via facebook. Det är tydligen det nya.. eller skitgammalt kanske, men nytt för mig. Jag svarar ja via fejjan och helt plötsligt ser jag nio för mig okända kvinnor och tre kända som jag ska äta julmiddag med ikväll. Ska bli urkul.

Vi ska sen fortsätta till Sturecompaniet som ikväll liksom hyser Bon Palaise för på Bon Pailaise har tv4 lagt Idolfinalpartyt. Råttan på repet och det där...

Lite sådär halvful känner jag mig.. och då brukar det bli riktigt kul!

5 kommentarer:

Mr C sa...

Och när kommer rapporten från den kvällen då. Jag menar om nu hangovern var så fin så måste det finnas saker att förtälja.

Minneslucka kanske?

Maja sa...

Vi var 18 kvinnor i en grandios våning vid Odenplan. Där dom flesta var plastikopererade, blåa runt ögonen...nyopererade. Det låg en plastikkirurgmottagning i bottenvåningen kanske alla fick rabatt. Jag fattade aldrig grejen.

Själv dök jag djupt i bålet för att sen shotta hysteriskt när vi kom ut! Jag söp sig mig snygg istället. Billigare är operation. :)

(Glömde tacka värdinnan när jag gick så nu är det ett djävla liv i ankdammen) Ja där var den korta rapporten.

Mr C sa...

Katten bland hermelinerna.

Det är inte bara billigare, det är roligare också.

Anonym sa...

Dom fixar sej väl till jul/nyår; när man skall visa upp sej för underlydande och släkt.. Precis som Silvia som åker t brasilien och gör ett bredare smil inför varje nobelfest.

Mr C sa...

Men vilket smajl sen!