måndag, mars 17, 2008

Så var vi då tillbaka lite mer slitna men lite gladare..

Så börjar jag då sakta återvända till verkligheten.

Fyra dgr med "flickorna" är slitsamt. Riktigt slitsamt, och ända tog vi det lugnt i år. Jag till och med köpte liftkort, åkte som en tok i barnbacken. Jag är nu förbi plogarstadiet... Vi skötte oss på afterskin och ställde inte till några skandaler på Högis heller trots att vi fick smak på FishermenFriendsshotsl. Vi konstaterade också att skälet till att det inte går att få tag på en rörmokare i Stockholm är för att varenda en är i Sälen. Det händer heller inte i Stockholm att taxichauffören SMS:ar och frågar om man vill ha skjuts hem.. Tack TaxiMicke som ordnade bilar hela tiden.

Nu ser vi fram emot Siljarocken och innan dess ev. en tripp till Palma för att heja lite på pappa.

6 kommentarer:

Sabina sa...

Du gör så mycket kul, vad avis jag blir....Ta mig meeeeeee....
Skulle behöva en vecka i Palma el va faaan ett år i Palma..=)

När är Silja Rocken???

Maja sa...

9-11 maj är det Siljarock, så jag hinner kurera mig. Så först lite påsk, sen lite Palma och lite damer på "inflyttningsparty" i Grottan.
När mina barn var i dina barns ålder fanns inte tiden att göra så mycket på egen hand, tiden kommer, trots att man inte tror det!
Kram på dig!

TrickyTricky sa...

Men fullkomligt perfa att sonen konfirmeras den helgen....tänk på mig när ni partar ombord !!

Maja sa...

Det ska vi göra! Vi brukar vara riktigt fina (tycker vi själva då). Kundvagnsrally i korridoren...moget!

Sus sa...

Spanade du in den snygga DJ:n på Högis ;)

Härligt med en rolig helg, och härligt med roliga framtidsplaner. DEt ska man ha!

:)

Maja sa...

Den snygga DJn, är det din? Kan inte säga att jag såg honon..men han är en djävel på att lira bra dansmusik. Grattis!