onsdag, mars 05, 2008

match.com

Kollegan säger: '
- Så om jag ska ha barn får jag skynda mig att hitta en man (hon blev lämnad av sin man efter sju år). Jag är 41 så jag har inte så många år att vissla på.Jag har gått med i match.com. Dejtade en man förra veckan som visade sig ha hål i huvudet. Väldigt märklig man, han skällde på mig på första dejten. Pratade med min syster och berättade om mannen. Min syster frågade var dejten bodde och var han jobbade med. Jag beskrev mannen, min syster meddelade att hon dejtat samma man en månad tidigare och upplevt precis samma sak. Stockholm är inte stort.

Jag skrattar för kollegan berättar så målande om sina eskapader på match.com. Nästa vecka ska vi äta lunch, ser fram emot att höra mera då...

1 kommentar:

TrickyTricky sa...

Hon borde ha en hel del att välja bland tycker jag för det vimlar av killar där som jag får sålla bort eftersom de trots att de fyllt 45 inte har några barn men gärna vill ha, de går ju liksom bort för såna som jag.