måndag, mars 03, 2008

Hej det är från SATS

Hej, det är från SATS. Du blev medlem för tre veckor sedan. Jag ringer bara för att höra hur du tycker att det är.

Jag börjar genast bortförklaringen varför jag bara tränat tre ggr.
Jag har varit sjuk och tyvärr inte kunnat träna så mycket som jag brukar.

Vem lurar jag? Idag valde jag att lägga mig i soffan och smeta i mig en påse cashewnötter och skölja ned dem med påskmust. Ingen riktade en pistol mot mitt huvud. Jag lade mig ner frivilligt och bestämde mig för att ligga kvar frivilligt och jag kommer att ligga tills mobilen ringer imorgonbitti kl. 06-00. Därför gick jag inte till SATS idag.

4 kommentarer:

Sabina sa...

Hehehehehe du låter ju PRECIS som jag gör när dom ringer från SATS. Ibland tror jag att dom gör så bara för att ge en dåligt samvete=)

Maja sa...

Idag ska jag pallra iväg mitt "stora" läs lösa, arsle till gymet och köra benböj in mass...

Sabina sa...

Duktig tjej=)

Någon kommer att ha träningsvärk i morgon=)

Maja sa...

Japp. Hemma igen efter ett dyngpass. Blir bra imorgon...