söndag, mars 09, 2008

Kroppkakor

Precis ätit kroppkakor hos svärföräldrarna och drabbats av paltkoma.

Hemma i radhuset och plockar ihop skidgrejor ska ju till Sälen med galsen nästa vecka. Tanken är att vi ska ta det lite lugnare den här gången. Vi ska inte raka några håriga bröst på AfterSkin, vi ska inte hälla drinkar på Roulettebordet, vi ska inte klättra på taken och åka på ledstängerna. Det ska inte hänga några stringtrosor i lampan och vi ska inte ha glitter på ögonlocken 24/7. Det ska vi inte.

Jag har packat sonens camoflagebyxor och skidor med dödskallar på. Blir skitsnyggt när jag ska ploga i barnbacken.

Nu har maken hällt upp ett glas kallt vitt ekologiskt vin, grannens katt har lagt sig till ro i mitt knä (han delar knät med den bärbara dator) han har således lagt huvudet på tangentbordet.
Jag inväntar "en annan del av köping" och känner mig ganska hel.

2 kommentarer:

TrickyTricky sa...

Lova att mobilblogga direkt från Sälen !!

Maja sa...

Oj, oj, oj Mobilblogga... Det kan gå hur som helst. :)