lördag, februari 23, 2008

Vi är en brokig skara...

Fredagens Undici blev Ikea med liten syster och pappa istället. Även middag intogs där. Sedan irrade jag och pappa i Aspudden för att köpa en brun ryamatta som jag hittat på blocket. Vid niotiden landade vi hos liten syster för att titta på Lets Dance då hade också MysMaria kommit dit med sin son. Vi är en brokig skara som nu slagit våra påsar ihop, brokig men barsk och stark.

Imorse steg jag upp med tuppen och begav mig till SDB Kalaskransen i Midsommarkransen. Där har jag varit Dagny hela dagen och jag tycker det är så skitroligt.
- Okej, du ger mig sex så får du en tjuga av mig, säger jag till en manlig kund i 30-årsåldern.
- Ooops, hur lät det där, säger jag och mannen börjar rodna våldsamt...

Liten syster med barn, pappa och jag äter middag hos SDB och tittar på Mello. SDB har en förmåga att göra det så skittrevligt runt sig var än hon är. Det är bara så att man vill vara i hennes närhet.

Nu väntar jag på att dotter ska komma hem till mig. Jag vill att hon ska vara hos mig NU!

2 kommentarer:

Sabina sa...

Heheheehehe, tror du är en skitbraDagny=)

Hahahaha du ger mig sex så får du en tjuga=)

Maja sa...

Ja vet, det kom inte ut riktigt som det var tänkt. Mannen var inte helt nöjd...