måndag, februari 11, 2008

Det blir bra...

Tvättstuga. Bokat tid, men allvarligt, om två veckor och den dagen har jag ju bokat in skybaren på Royal Viking. (Jag vet finlandsfärjevarning...) men nu måste jag i alla fall avboka för jag har ju TVÄTTSTUGAN... Det här känns annorlunda. Kanske ska jag köpa papperstrosor.

Och dotter har duetten "Om du lämnade mig nu" med Winnerbäck pch Miss Li på fucking repeat har hört den nu 10 ggr och den blir bara sorgligare och sorgligare för varje gång jag hör den.

Dotter och jag i soffan och väntar på att City Akuten ska börja. En tv... Och elementet i ena rummet funkar inte så jag har tänt 30 värmeljus i dotters rum och hoppas att Riksbyggen har lust å fixa elementet imorgon.

Det blir bra det här...

4 kommentarer:

Sabina sa...

Men Jösses Maja, BOKA OM tvättstugan vettja=)=)=)

Maja sa...

Ja, märklig prioritering från min sida, är förvånad själv, men jag måste ju har något rent att sätta på mig. Jag kan ju inte både bo själv och lukta illa...

Sabina sa...

Hehehee kanske du ska prova papperstrosor då=)

Anonym sa...

Men du ska ju tvätta hemma hos mig!?! Det har vi ju bestämt...min tvättstuga är gigantisk, ljus och hör och häpna den innehåller en BASTU. Så bastu-tvätt står på programmet. Kan det bli fel? NOT! Ska försöka konkurrera ut Seppo som verkar vara den enda som bokar saunan...