onsdag, februari 27, 2008

Sälen

Hemma hos liten syster. Hon har bara bott i sin lägenhet i två timmar när vi träffas där och planerar Sälen. Det tar bara drygt en kvart att gå mellan våra lägenheter. Känns tryggt och bra...
Som sagt MysMaria, M, H, liten syster och jag planerar Sälen. Far sitter med och lyssnar, efter ca en timme säger han
- Ska ni överhuvudtaget åka några skidor?

Det struntar vi nog i, vi är nio st som åker till Sälen, finns mycket annat kul att göra. SATS och afterski, god man och dryck, allt jag behöver. Jag är en lättroad kvinna.

5 kommentarer:

TrickyTricky sa...

Maja !

Vilken underbar freudiansk felskrivning (eller inte) du gjorde där med "god man och dryck"

Maja sa...

Jag låter det stå kvar. Kanske nå´t omen. :)

Sus sa...

Haha, skrattade gått åt den frojdianska :)
När ska ni till Sälen?
Kommer att vara där rätt mkt några veckor framöver.. kanske ska hålla lite koll efter partypinglor då ;)

Sus

Maja sa...

Vecka 11 fick jag just reda på att vi kommer att dra upp medelåldern på i allafall SATS i Sälen. Och överallt annars också. :)

Sus sa...

Typiskt. Jag är där v 10, 13 och 14.
Enjoy anyway :)