måndag, februari 18, 2008

Så har vi gjort Birka Paradise

Ja, så har SDB och jag gjort Birka Paradise också. Hand i hand med kryssningsvärden kändes det som vi tömde samtliga barer, dansade alla danser och sjöng alla schlager man kunde hitta på. Vi var jättefina och jag fick sova själv i hytten... Vi samlade kraft på vägen hem, SDB körde en 80 minuters spabehandling. Jag själv sov mig iform.

Han kom fram till mig och sa:
- Helt fantastiskt, jag såg dig redan i terminalen. Ibland vet man bara att det är rätt. Du är verkligen kvinnan i mitt liv. (Samtidigt som han räckte fram en ros till mig)

Kul, synd bara att han var över 60 år...

2 kommentarer:

TrickyTricky sa...

Härligt att du håller stilen !!

Men du inser ju vilket handikapp det är att (ex)mannen läser bloggen.
Om du nu inte sovit själv i hytten så hade du ju knappast berättat det heller, eller hur ?
"Sova själv" kan ju tolkas på olika sätt.

Maja sa...

Ja vi försöker och vi lyckas ganska bra jag och SDB. "Sover själv" var verkligen vad jag gjorde men jag förstår vad du menar! :)