onsdag, februari 20, 2008

Veckan...

Måndag: Hockyfiket - jag krängde toast och korv som värsta Dagny.

Tisdag: Bistro Jarl och Riche - jag drack gott vin med nygamla väninnan. Vi var i Venicebeach ihop för (hör och häpna 27 år sedan) nu hänger vi på Riche som värsta partypinglorna...

Onsdag: Idag skulle det vara bokklubb tyvärr inställd pga, utlandsresa, man på tjänsteresa, sjuk mor och annat som gör att man inte mäktar med. Tråkigt för vi har alltid väldigt givande diskussioner - ja ni kommer ihåg blekta anus och dylikt. Men inte något ont som inte har något gott med sig. Dotter ringde och frågade om hon fick komma hem till mig. Så vi ska äta fruktsallad och titta på Greys Anatomi. Lovely.

Torsdag: Skybaren med en kompis jag inte träffat på säkert 15 år (eller tvättstugan). Känns som tvättstugan ligger risigt till. Man känner sig fan handikappad utan tvättmaskin...

Fredag: Bord kl. 21 på Undici.

Lördag: Jobba hos SDB som inte har personal. Tycker om att vara Dagny. Kanske inte kl. 08.00 på morgonen. Måste komma ihåg att ta det lugnt på fredagen.

Köpt kort på SATS, när ska jag få till det...

2 kommentarer:

Sabina sa...

Hm så att SDB behöver personal då eller??

Kanske en gammal avdankad trafiklärare???

Maja sa...

Ja, du skulle nog vara urbra som Dagny! :) Det ska jag vara lördag morgon.

"Dagny... kom hit och spill...ååå Dagny..