fredag, februari 01, 2008

Tror jag måste döda

Morgonen med sonen var allt annat än trevlig. Sonen ska inte gå till skolan. Han får sedan fullkomligt frispel då alla hans jeans ligger i tvätten. Innan han går säger han ordagrannt (fortfarande vill jag slå honom på käften)
- När jag kommer hem ska jeansen vara torra. Fixa det!
(ja eller hur, jag ska springa med jeansen så dom torkar, i detta hus har vi varken torktumlare eller torkskåp)
Jag slog honom inte på käften, han hann gå till bussen innan jag kommit ur mitt chocktillstånd...

Efter skolan kom sonen hem som en solståle.
Han kramar om mig och säger.
- Förlåt, mamma. Det var en shity, shity morning...

Det är sån´t som hindrar en från att döda dom.

2 kommentarer:

Sabina sa...

JÖSSES...vilken liten snoris...

Men ack så söta när dom är glada=)

Trevlig helg//S

Maja sa...

Snoris är bara förnamnet men du har helt rätt, dom är söta när dom är glada. Svårt att hänga med i svängarna bara.
Trevlig helg själv.