onsdag, januari 09, 2008

Nå´n knyter ihop säcken på nå´t vis

Någonstans finns det någon som styr. Ja, inte Gud eller Gudrun förstås, nå´t annat som gör att det går ihop på något sätt.

Fick idag inbjudan till Pub på jobbet med tema tjuv och polis. Så himla rätt... Jag kommer att bli skitsnygg i min present från Götblad. Förklädet med "Stockholms polismyndighet". Kanske skulle man skoja till det lite och bara ha en liten string under. Eller vid närmare eftertanke var det nog inte en så bra idé.

11 kommentarer:

Anonym sa...

Jo det tycker jag är en bra idé.. Skulle gärna ha en bild på det hela oxå..

Anonym sa...

INGEN BILD INGEN BILD INGEN BILD..kom ihåg vad du lovade?

Maja sa...

Ni kan vara lugna ev. bild på mig nakenfis i polisförkläde publiceras icke här. (men det skulle vara lte roligt...)

Anonym sa...

Jag menade inte att bilden skulle visas här utan för oss så vi kunde skratta lite.. Vi kanske kan ta en gruppbild.. Jag har ju oxå ett förkläde..

Maja sa...

Gruppbild. Det får det bli. Vad snygga vi kommer att vara...

Anonym sa...

Ha ha..i ta med dig ditt till Idre så kan du säkert få en grym gruppbild!!

Anonym sa...

Den bilden vill jag verkligen se..

Maja sa...

Tänk vilka kreativa idéer. Förklädet packas naturligtvis och kommer att göra succé.

Anonym sa...

Gruppbild låter bra. Behöver ni en fotograf?

Maja sa...

Alltid, du kan få fota hur mycket du vill!

Anonym sa...

Topp!!!!