torsdag, januari 10, 2008

Kärlekens historia

Maken ska till S:t Petersburg och spela två hockeymatcher i helgen. Själv ska jag till Hantverkargatan på bokklubb...och så har jag vit månad så jag jag kommer att ligga på en annan nivå än de andra vid bokdiskussionen. Å andra sidan kanske de helt enkelt inte kommer på mig med att bara ha läst 100 sidor ur "Kärlekens historia". Säkert en urbra bok om man inte led av koncentrationssvårigheter...

Att maken ska spela matchen har medfört att han har nästlat sig in tre träningar hos Nackas juniorer och att det går litervis med zonsalva.

Jag erbjöd mig att smörja maken med "ozonsalva". Vilket maken tyckte var väldigt roligt och jag fick då en grundlig utläggning om var ozonhålet var och slutsatsen blev att det var det jag hade mellan mina lår. Förstår fortfarande inte logiken i det hela men maken var övertygad...

Inga kommentarer: