söndag, januari 06, 2008

Hur blev det så...

Dotter fick en digitalkamera i julklapp. Nu kan jag se exakt vad hon har för sig på sina fester. (Smyger in på Facebook och har koll på henne och hennes vänner.) Ser att hon är ett partydjur som sin mor... och är lite brydd över att vi nog snart kommer att springa ihop ute på stan när vi festar.

Sonen fick en bärbar dator i julklapp vilket nu innebär att han sover borta varje natt hos olika vänner. Han lanar och nigthgibbar och dricker en djävla massa redbull. Är kluven, känner att det är betydligt bättre än att som 16-åring vara ute på stan, men hur kreativt är det att spela WoW 24-7. Dessutom har dom spänt tandställningen så att kraken inte kan äta. Smal som en tångräka men med sixpack. Köpte Weightgainpulver till honom igår och serverar soppor samt barnmat. Stackare..

Själv fick jag som jag meddelat tidigare en kokbok och ett förkläde. Det har inte medfört några förändringar i mitt liv än...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vore glad om jag hade tandställning och blev serverad soppa utav dig.. Man blir smal i ett jätte trevligt sällskap.. Kan det bli bättre.. :-) kram.

Sabina sa...

Uhuä för att ha ont i munnen, det kan inte vara kul alls även om soppa nu kan vara gott=)

Å du ska se M att snart kommer du ha använding för ditt fina förkläde=)

Maja sa...

Maria: Jag bjuder dig på soppa any time. Det vet du!

Sabina: Kanske jag får kränga på mig mitt "fina" förkläde nu för jag gör söndagsstek till familjen. (Sonens portion får jag väl köra i mixer först...)

Anonym sa...

Spara lite mix till mig! Jag har slutat äta godis - imorgon...

Maja sa...

Sys! Så glad att du har samma karaktär som jag. DVS ingen...