lördag, december 08, 2007

Jag och Gud en total ickerelation

Precis pratat med Pappa om julen. Han har bokat bord till oss hos Svenska Kyrkan i Palma som med, som han skrev, guds hjälp serverar julbord.

Jag skrattar fortfarande. Vår hedniska familj ska fira jul hos Svenska Kyrkan i Palma. How did this happen??

Alla har vi gått ur kyrkan, liten mor som begravdes i mars fick en allt annan än kristen begravning (Elvis spelades på högsta volym). Barnen namngavs hemma och vi gifte oss på Stockholms stadion med 400 meterslopp i långklänning som avslutning.

Vi ska äta julbord hos Svenska Kyrkan. Ha, ha, ha. Livet tar ibland så märkliga svängar. Störst problem kommer att bli att sälja in den här idén till mina barn. Ska börja fila på en del bra argument.
-Vad sägs om: Alla som går dit får 200 svenska kronor!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vet inte vad jag tycker om den idén... 200 kr.. är det tillräckligt?? :P

Och andra sidan klarar jag nog av det efter alla national trust grejjer jag har varit pa ;)

Ses snart! kramar!

Maja sa...

Vännen, vi ska nog få fart på det där stället också...
Kram och välkommen hem.

Anonym sa...

Hahha vi brukar lyckas med att fa det mesta trevligt! :)