lördag, december 08, 2007

En bra son

Sonen valde att komma hem efter sin match - för som han hade sagt till sina kompisar
- Ni vet morsan är ensam hemma.

Hans lycka är stor då han inser att jag köpt pizza med bearnaise och två liter cola. Det är då han visar sina strumpor - med rött står det "Världens bästa mamma". Dom har han på sig till match och måste således visa sina kompisar. Då är man inte skiträdd av sig.

Han tar även upp frågan igen om att han vill tatuera Mamma på bröstet. Jag förklarar att det nog inte är någon bra idé, hans future tjej kanske inte tycker det är vidare sexigt. Sonen kommer i samma veva på en ny idé, han ska tatuera in Mamma -1963 - sen när jag dör ska han tatuera in dödsårtalet. Han skruvar lite på sig när han säger det och försäkrar mig om att det ju är väldigt länge tills dess.
- Men jag har bestämt mig så, så ska jag göra, säger han.
"Den bäste av dom alla" skrev han på min rygg vid ett tidigare tillfälle. Gillar.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Världens bästa lillebror helt enkelt!

Maja sa...

Visst är det så. Han har också världens bästa storasyster. kram