fredag, augusti 17, 2007

Jag kan flyga - jag är inte rädd....

Varit på middag hos Robert. Jag körde. JAG KÖRDE! Jag körde actually Volvon dit. Har inte kört bil på ca 5 år. Rattade som värsta rallyprinsessan.
Maken såg lite bekymrad ut efter att jag frågat vilken pedal som var gas och vilken som var broms. När det lilla problemet retts ut gick det hela som en dans. Höll på att klippa en hare på vägen, men lyckades även styra undan det lilla missödet.

Så här jag just i detta nu gjort mig av med mitt stora hjärnspöke. Tack Susanne Ivarsson som jag tror hjälpte mig med det här. Vet inte riktigt vad hon gjorde under hypnosen men nog fan gjorde det skillnad. Nu vet jag att jag kan köra bil och jag gör det väldigt bra också! Okej kanske inte just fickparkeringsbiten - but what the fuck.

Jar har haft körkort i 13 år, så det är inte det att jag kör olovligt om nu någon mot förmodan trodde det.

Så håll i er RallyMaja is on her way!

2 kommentarer:

Anonym sa...

DU ÄR GRYM! Visste väl att du hade mina rallygener nånstans där inne!
STARKT JOBBAT!

Maja sa...

Har nog några års övning till innan jag kan ta mig an vägarna som du. Körde lite trottoarkörning på väg till polisstationen igår. Maken var inte helt nöjd. Jag å andra sidan tyckte jag körde som en gud!