torsdag, april 12, 2007

Motflyt och uppförsbacke

Jag läser mina böcker.
Hur bli lycklig. Hur bli tillfreds. Ordning och reda. Sköt din kropp.
Och ändå gör det ont inne i. När går de bort? Hur går det bort?
Det låter som jag är värsta "borderlinen". Och så mycket inte jag. Jag är en glad skit. Men just nu är det lite uppförsbacke. Det är lite mycket släpa och dra för att finnas till bara.

Snart, snart är det nog medlut. Då djävlar ska jag åka...

Orup och Lena Ph på lördag. Med liten syster. Och middag med pappsen innan. Kanske lite lut ändå...

2 kommentarer:

Sabina sa...

Du måste ju få må dåligt ett tag ju, det var ju inte alls länge sedan liten mor gick bort. Ta dig tid att få vara ledsen, sörj eller vad man säger.

Sen låter det ju toppen kul att gå på Orup å Lena, det vill ju jag med göra. Ha det toppen kul.

Anonym sa...

Du har helt rätt. Jag är bara så himla rastlös och vill inte vara ledsen längre.


Ser fram emot Orup och Lena.
Maja