torsdag, april 19, 2007

Barnen har dammat av liten mors glassmaskin. Det surrar och snurrar i köket. Ooops vad blev det...
4 barn åker moppe till affären för att köpa grädde, dajm och ägg. Mitt förslag på ananassorbet röstades kvickt ner. Jag tror dom kommer att drabbas av fetthjärna.

Dagens komplimang till mig:
En manlig kollega: Maja, dina ben ser ut att gå ända upp till himlen när du har dom där skorna på!
(Dubbel glädje då min äldre syster alltid kallat mig taxen pga mina korta ben! Under en period ringde hon alltid när det var en tecknad kvinna på tv och sa spring och titta, spring och titta, du är på tv. Den tecknade kvinnan hade 90% överkropp. Inte konstigt att vi har sporadisk kontakt idag :)

Informerade maken om komplimangen när vi satt i bilen hem.
Makens kommentar:
Sa du sanningen? Att de slutar vid skrutten! *blir trött*

1 kommentar:

Sabina sa...

Hahahahaaha, äsch strunt i mannen, tala om för honom vad svärmor sa under påsken ist:)

Sug åt dig av trevliga komplimanger, det skulle jag göra:)