söndag, januari 07, 2007

Söndag

Maken ger mig frukost på sängen. I like. Både frukost och make. Han säger att jag är bortskämd - jag säger I´m so worth it.

Tycker om att starta dagen så. Frukost på sängen. Tilde de Paulo - på TV, vacker och befriande självdistans. Planen är att senare släntra till gymet. Och varsamt träna, min snart friska kropp. Kattens vibramycin är inte riktigt slut än. Men snart. Då ska jag träna kondition igen. Nu blir det styrka. Maken och jag kan umgås hela dagen. I like. Så få sådana dagar.
Inga barn vill leka med oss idag. Dottern är på simtränarkonferens hela dagen. Sonen ska spela WOW, Diablo eller CS med sina likasinnade. (Försöker förstå så det värker! Men WOW, de springer bara omkring och kan inte sluta. Förstår verkligen inte grejen!)

Så jag ska leka med maken. Kul.

3 kommentarer:

Sabina sa...

Din man kanske kunde prata med min man å dela med sig lite av hur man skall vara mot sin fru.

JAG VILL OXÅ HA FRUKOST PÅ SÄNGEN Å UMGÅS EN HEL DAG:(

Maja sa...

Ja, min make skulle kunna skriva boken "How to treat your lady". Jag drog en vinstlott!

Sabina sa...

Det är ju bara att gratulera:)