tisdag, januari 23, 2007

Idioten

Vi kör idioten på träningen. Spring fram och tillbaka två gånger ner kör 5 armhävningar. Kör detta 5 ggr. OK! Jag måste vinna! Jag såg en som eventuellt kunde bli ett hot. Hon var ca 25 år yngre. Jag måste vinna! Springer så håller på att spy. Kör armhävningarna i ett rasande tempo. Varför gör man så? Vad är det jag vill bevisa? Fan jag höll ju på att avlida.

Men - jag vann. Jag kom först. Och blev lite lycklig en stund. Allvarligt vad har jag för problem... För egentligen så är det ju skitsamma. Tror inte hon var speciellt ledsen över att komma tvåa.

Efter passet gick jag upp och körde 30 minuter på trappmaskinen. Grym stjärt i sommar. Eller kanske inte. Mera inte totalrasad kropp.

Och idag har liten mor sovit hela dagen. Sov gott lilla mor.

2 kommentarer:

Sabina sa...

Men jösses, vad är det du tränar??
Så klart att du måste vinna, särskilt om hon är 25 år yngre än dig.

Bra jobbat:)

Maja sa...

Tack, sån himla träningsvärk idag bara.