fredag, oktober 05, 2007

Du finns inte längre

Visionsmiddag på kursgård. God mat en och himla massa ekologiskt vin.

Jag ser en kvinna i ett sällskap bredvid som jag känner igen och instinktivt tycker jag väldigt illa om henne. Ser att det är sonens dagisfröken. Den dagisfröken som tog honom så hårt i armen att han hade hennes blåa hand runt sin överarm i flera dagar. Nu kände jag att jag faktiskt ville styckmörda henne. Det gjorde jag inte.

Hon hälsade glatt. Jag hälsade. Hon sa - vad kul att ses. Tycker du, sa jag.
Idag vid frukost kom hon fram igen och sa
- Jag har bara positiva minnen när jag ser dig.
- Kul för dig, svarar jag

För helvete ge upp kvinna. Du skadade min sons självkänsla. Du finns inte längre!

2 kommentarer:

Sabina sa...

Meh vilken HÄXA!!!

Spöa säger jag bara....

Trevlig helg Maja.

Maja sa...

Det var väldigt nära...

Trevlig helg själv!