måndag, oktober 08, 2007

Bitch

Maken: Har du skrivit något nytt på din blogg da?
Jag: Va!?
Maken: Sex inlägg per dag ska det vara!
Jag: Du har ju inte ens nån blogg!
Maken: Nä, men du har det. Å Uggla säger att sex inlägg om dagen ska det vara.
Jag: Ja, å så skriver dom i tidningen också att han ska skiljas.
Maken: Va, ska han?
Jag: Nej men tidningarna skriver det. För bloggen alltså.
Maken: Ja det är som du! Du väljer bloggen framför mig.
Jag: ...
Maken: Jag tolkar tystnaden som ett medgivande, din djävla bitch! Nu går jag på toa!
Jag: ...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha ni är ju knäppa på riktigt!
Men jag älskar er endå!

Kramar från er älskade dotter ;)

Maja sa...

Ja här hemma är det precis som vanligt. Fast inte riktigt, bara nästan. (Du är ju inte här...)
Kram

Anonym sa...

Ni är så roliga båda två=)

//S