onsdag, oktober 17, 2007

Bokklubb

På bokklubb. Vi har läst "Vi måste tala om Kevin" eller vi skulle ha läst. Alla andra hade i allafall börjat på boken. Jag hade köpt boken, det räknas inte. Boken fick högst betyg i bokklubbens 10 åriga historia. Så det är ju surt då, att jag inte läst den. Nästa gång ska vi läsa Berlinpopplarna.

Diskussion vid förra bokklubben var blekta stjärthål och rakade kön. Denna gång diskuterades Facebook. Jag säger ja, jag har en sida. Nå´n säger det är ju djävligt dålig struktur på sidorna, jag säger - ja det är en djävla massa 100.000 som ändå förstår. Vad är poängen frågar dom. Ja, poäng och poäng. Det är som varför slickar hundarna sig i rumpan - för att dom kan.

Sedan säger någon - den här Axel som bloggade så.
Jag säger Alex. Sen pratar vi inte längre om bloggandet.

Inga kommentarer: