torsdag, mars 15, 2007

Snyggo

Idag var jag snygg. Tydligen.

Komplimang 1. - Vilka fantastiska ögonfransar? Är det dina egna?
Komplimang 2. - Vad fin du är idag - lilla du!
Komplimang 3 + 4 - Samma men från olika personer. Snygg kofta!
Komplimang 5. - Det blev verkligen snyggt när du klippte lugg!

Jag är ett snyggo!

Kändes inte riktigt så på yogan sist. När jag stod på huvet/axlarna efter plogen (ja ja nån kanske fattar) tittar jag upp på magen som typ anfaller! Den liksom tar fart och ramlar mot bröst och haka. Chockartad upplevelse. Jag försökte peta upp skinnet. Jag såg att yogainstruktören tittade och såg väldigt förvånad ut. (Inte mycket andligt över mig just den situationen). Men jag är djävligt bra på att göra plogen. Ska köpa gördel to go with it.

2 kommentarer:

Sabina sa...

Trevligt att vara ett snyggo:) Det skulle jag oxå vilja vara, men snart så kommer jag nog känna mig som ett jag med:)

Trevlig helg på dig:)

Anonym sa...

Klart du är ett snyggo. Dom bara glömde säga det till dig igår!
Trevlig helg själv!
Maja