tisdag, mars 06, 2007

Levd

Kl 02.00 igår tyckte jag det var en lysande idé att ta en sömntablett så att man skulle vara utvilad dagen därpå (läs idag).
Resultatet jag somnade kl. 03.00 klockan ringde 06.00 och jag gått som en bombat skithus på jobbet hela dagen. Fått mycket gjort märkligt nog. Efter jobbet tänkte jag att en sväng frigörande andning nog kunde göra susen.
Det gjorde gjorde ingen sus. En kvinna skrek oavbrutet i en timme. (Ja jag vet att man inte ska låta sig påverkas men allvarligt - ge mig då Bilsom-propp!) Faktiskt lite frustrerad.

Sonen fantastisk trevlig idag. Vi har träffats i ca 30 minuter och vi har bara varit trevliga mot varann. (Kanske märker han att jag numera är utbildad....) Nej I really love my son och dotter naturligtvis.

Dagens visdomsord stod en av andningspedagogerna för:
Om man bara släpper taget om livet så blir man levd. (Vi som var där förstår) Ska försöka släppa taget och bli levd. Vill så gärna.

Inga kommentarer: