söndag, mars 04, 2007

Darling

Var och tittade på Darling. Rekommenderar den. Go see!

Lite roligt på bion. Superduperkompisen skulle ju med om hon fick barnvakt. Det fick hon inte. Jag hade köpt biljett till henne. Så jag sätter mig ner och lägger mina grejer på sätet bredvid.

Kvinna +55.
- Har du köpt två biljetter?
- Ja
- Men allvarligt. Har du?
- Ja
- Jag har bara träffat en som gjort det förut det var en man.
- Jaha, nu har du träffat två, då.
- Ja ditt lyxo!

Kvinnan i fråga läste också helt ohämmat över axeln på mannen framför när han SMS:ade och hon blev också lite irriterad när han rörde telefonen så att hon inte kunde läsa... Kvinnans väninna var inte helt nöjd över kvinnans insats i biominglet.

3 kommentarer:

Sabina sa...

Så då gick du själv på bion???
Shit va coolt, jag vet inte vad det är med mig men jag "vågar" inte göra saker själv, skulle t e x ha jätte svårt att käka lunch el middag ute på resturang själv, samma sak med bio, va konstig man är:)

Cooolt av dig var det iaf.
Har hört om den filmen att den ska vara jätte kul, så då får man gå å se den då:)

Anonym sa...

Åt faktiskt middag själv innan bion. Så jag har blivit stor nu!
Å filmen måste du se. Annorlunda men bra!
Maja

Sabina sa...

Ännu fler vuxen poäng till dig, Respekt:)

Ja jag måste nog göra det.